ma-vr: 09:00 - 17:00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00
  • Ma t/m vrij voor 20.00 besteld, de volgende dag in huis*
  • Groepskorting
  • Niet goed, geld terug
  • Grootste assortiment
  • Gratis verzending boven € 50,-*
  • Zaterdaglevering

Service, Garantie & Klachtafhandeling

Garantievoorwaarden

Het is uiteraard vervelend wanneer je een poosje hebt kunnen genieten van jouw Lederhose of Dirndl die je net gekocht hebt bij Oktoberfestwinkel.nl, en dat het product vervolgens onverwacht kapotgaat. In dat geval kan er normaliter een reparatie doorgevoerd worden die binnen de garantietermijn valt. 

Beschadigd, incompleet of onjuist Oktoberfest artikel ontvangen?
Controleer bij ontvangst van jouw bestelde artikel(en) of deze bestelling juist, compleet en onbeschadigd ontvangen is. Wanneer er bijvoorbeeld een verkeerde, beschadigde of incomplete lederhose geleverd is, verzoeken wij u dit binnen 48 uur aan ons te melden via mail of telefoon. Normaliter dient u vervolgens deze foutieve artikelen direct terug te sturen.

Wanneer heb je recht op garantie?

Oktoberfestwinkel.nl geeft op de meeste aangekochte artikelen standaard één jaar garantie. Dit is echter pas geldig wanneer er geen duidelijke reden is waardoor het product kapot gegaan is. Schade door val, stoot, water en onzorgvuldig gebruik vallen niet onder deze garantie.

Hoeveel kost een reparatie?

Als een reparatie onder de garantie valt, zijn er geen kosten aan verbonden.

Wat als er geen herstel mogelijk is?

Kan het product niet gerepareerd worden, dan zal er een voorstel komen om het product om te ruilen. Samen met jou en de fabrikant kijken we in dat geval naar mogelijke oplossingen. Dit kan inhouden dat het product nogmaals bekeken en hersteld zal worden of dat in overleg het product vervangen zal worden voor een nieuw exemplaar. Wij adviseren je daarom altijd om de originele verpakking van het product te bewaren, alleen dan is omruilen voor een nieuw product mogelijk.

Contact Oktoberfestwinkel.nl

Wij staan voor je klaar wanneer één van de producten die je bij ons hebt gekocht, kapot is gegaan. In dat geval kun je met het product langskomen bij ons, op afspraak, of het product naar ons opsturen. Als er reparatie nodig is, sturen wij het product naar de fabrikant. In dat geval duurt een reparatie ongeveer 2 - 3 weken. Wij sturen je een bevestiging wanneer het product weer afgehaald kan worden.

Stuur je het op, let dan op de volgende punten:

  • Voeg een begeleidend document met de des betreffende klacht toe.
  • Vergeet niet je contactgegevens te vermelden.

Hebt u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de producten of service die je van ons ontvangt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via info@oktoberfestwinkel.nl aan ons door te geven. Uiteraard kun je ons ook telefonisch benaderen voor een snelle afhandeling.